Главная » 2015 » Березень » 18 » Поради копірайтерам: Як не потрапити у тенета дрібних замовників
01:42
Поради копірайтерам: Як не потрапити у тенета дрібних замовників

Знаєте, вже досить давно на біржах з'явилися такі написи в деяких акаунтах: «Магазин контенту», «Магазин Перо» і т. Д. Ці магазини утворилися завдяки таким діячам, які займаються перекупництвом статей. У чому ж сенс цього механізму?

А все дуже просто! Замовник - засновник магазину статей, створює замовлення на біржі вартістю 10 центів за 1000 знаків. Так, це дуже дешево, просто жахлива ціна за такий важкий труд. Але новачки, недавно прийшли на біржу, з нетерпінням беруться за будь-які замовлення, навіть за 10 центів - і це головна помилка!

Після написання статті, замовник розуміє, що копірайтер хоч і без досвіду, але має власне стилем і грамотністю. Він пише йому листа, пропонуючи постійну співпрацю. Природно новачок погоджується і тим самим потрапляє в «рабство». Після сотні написаних статей, які перепродує замовник по 50 центів за 1000 знаків, копірайтер починає розуміти, що так тривати не може, тому пише відмову від посади рядового письменника.

І тут ще одна хитрість: замовник підвищує ціну на 5 центів, тобто вже 15 центів за 1000 знаків. О, так це великі бабки! На жаль, на це ведеться 90% всіх копірайтерів, навіть з досвідом. Що ж робити?

1. Ніколи не пишіть статті по 10 центів, навіть якщо ви новачок! 
2. На такі "привабливі листи" замовників відповідайте ввічливою відмовою. 
3. Якщо ж ви потрапили в мережу, то написавши пару статей, скажіть, що їдете у відпустку, так буде і не відмова, і статті за копійки писати не треба.

Ви, напевно, скажіть: «Та краще просто не відповідати на їх замовлення і прохання!» Дійсно, якщо лист прийшов перший раз, то можна і не відповідати, але якщо діалог вже почався, то ваше мовчання вважатимуть за грубість і можуть написати великий негативний відгук, що істотно знизить вашу репутацію.

Поради:

1. Перші статті краще почати продавати по 20-30 центів за 1000 знаків, після 10 написаних текстів піднімайте ціну на 5 центів, далі дивіться на відгуки клієнтів. 
2. Як тільки почали продавати перші статті, відразу ж заповнюйте портфель. 
3. Висловлюйте свою індивідуальність, свій стиль, пишіть грамотно і цікаво. 
4. Перевіряйте унікальність кожного тексту. 
5. Будьте ввічливими у спілкуванні з замовником. 
6. Намагайтеся оптимально швидко виконати замовлення, але також стежте за якістю. 
7. У портфоліо викладайте статті на різні тематики 

Переклад: kozubenko.net

Просмотров: 400 | Добавил: bravo | Теги: копірайтери, поради | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0