01:42 Поради копірайтерам: Як не потрапити у тенета дрібних замовників |
Знаєте, вже досить давно на біржах з'явилися такі написи в деяких акаунтах: «Магазин контенту», «Магазин Перо» і т. Д. Ці магазини утворилися завдяки таким діячам, які займаються перекупництвом статей. У чому ж сенс цього механізму? А все дуже просто! Замовник - засновник магазину статей, створює замовлення на біржі вартістю 10 центів за 1000 знаків. Так, це дуже дешево, просто жахлива ціна за такий важкий труд. Але новачки, недавно прийшли на біржу, з нетерпінням беруться за будь-які замовлення, навіть за 10 центів - і це головна помилка! Після написання статті, замовник розуміє, що копірайтер хоч і без досвіду, але має власне стилем і грамотністю. Він пише йому листа, пропонуючи постійну співпрацю. Природно новачок погоджується і тим самим потрапляє в «рабство». Після сотні написаних статей, які перепродує замовник по 50 центів за 1000 знаків, копірайтер починає розуміти, що так тривати не може, тому пише відмову від посади рядового письменника. І тут ще одна хитрість: замовник підвищує ціну на 5 центів, тобто вже 15 центів за 1000 знаків. О, так це великі бабки! На жаль, на це ведеться 90% всіх копірайтерів, навіть з досвідом. Що ж робити? 1. Ніколи не пишіть статті по 10 центів, навіть якщо ви новачок! Ви, напевно, скажіть: «Та краще просто не відповідати на їх замовлення і прохання!» Дійсно, якщо лист прийшов перший раз, то можна і не відповідати, але якщо діалог вже почався, то ваше мовчання вважатимуть за грубість і можуть написати великий негативний відгук, що істотно знизить вашу репутацію. Поради: 1. Перші статті краще почати продавати по 20-30 центів за 1000 знаків, після 10 написаних текстів піднімайте ціну на 5 центів, далі дивіться на відгуки клієнтів. Переклад: kozubenko.net |
|
Всего комментариев: 0 | |