Главная » 2015 » Лютий » 19 » Формати роботи копірайтера і рекламний копірайтинг
12:29
Формати роботи копірайтера і рекламний копірайтинг

Рекламний копірайтінг призначений для того, щоб за допомогою заздалегідь підготовленої інформації, проявити інтерес або ж мотивацію у людини до спонукання певних дій. В результаті переслідується мета отримання комерційної вигоди, позитивної репутації і т. Д.

Звичайний рекламний копірайтинг є виробництвом необмеженої кількості текстової продукції. Тому формат роботи копірайтера можна розділити на три основні шляхи:

1. Наймана робота в агентствах копірайтерів і фірмах, які спеціалізуються на рекламній продукції. Такі копірайтери зараховуються в штат організації, яка самостійно шукає клієнтів. Копирайтерам залишається лише створювати творчу продукцію.

2. Самостійна робота з конкретними замовленнями клієнтів. Така форма організації роботи полягає в тому, що клієнт, здійснюючи замовлення, становить до нього певні вимоги, дотримуючись яких, копірайтер виконує замовлення.

3. На жаргоні копірайтерів цей формат роботи називають «робота в стіл». Швидше за все, це найпоширеніший формат, коли копірайтер пише рекламні тексти на будь-які теми, в яких він найбільше розбирається. Потім продає їх на спеціалізованих проектах під назвою біржі контенту . Щоб продати на біржах свою текстову продукцію, копірайтер, повинен пройти цикл реєстрації, де це необхідно. У створеному профілі встановлює ціну за свою працю і виставляє тексти на продаж.

На популярних біржах контенту, таких як TextSale, розміщується на продаж величезна маса текстів найрізноманітніших тематик. На перший погляд, ці тексти, як би, не мають ніякого відношення до реклами, але писалися вони саме для цих цілей. З їх допомогою можна просувати той чи інший продукт, послугу або сайт. Це вже залежить від того, хто і які цілі переслідує. Це вже з області SEO-копірайтингу, але я зараз не про це.

Так як мова я веду про копірайтингу, то мені хотілося б звернути увагу читачів на існуючу проблему в цій справі - демпінг. Суть питання в тому, що копірайтери, які вважають себе незалежними, ну типу працюють на себе улюблених, можуть істотно збити ціну на послуги копірайтингу. Найбільше це стосується новачків у цій справі, хоча і серед спеців теж є такі екземпляри.

На демпінгу далеко не заїдеш, тим більше страждає якість роботи: якщо дешево продаю, то на ці копійки і намагатися не треба.Зазвичай такі копійчані продажу своєї праці не можуть претендувати на довгострокову співпрацю, бо викликають недовіру покупців, або замовників. Демпінг надає серйозної шкоди на формування цивілізованих відносин на ринку копірайтингу і його розвиток.Демпінг негативно впливає на висоту рівня і якість послуг, що надаються.

Я ні в якому разі не закликаю копірайтерів різного рівня спеціалізації встановлювати захмарні ціни. Я закликаю цінувати свою працю, і праця колег або навіть конкурентів, розумійте, як хочете. Кожен письменник знає ціну своїй праці. Тому, було б добре, щоб на біржах контенту встановлювали мінімальний поріг вартості за одиницю продукту. Адже, якщо дуже дешево, значить тут щось не чисто. Чи не так, колеги? 

kozubenko.net

 

Просмотров: 385 | Добавил: bravo | Теги: копірайтинг, статті, копірайтери, сайти, робота, реклама | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0